Thursday, May 11, 2017

jalan jalan ke Kota Kinabalu Sabah (part 3)

Lepas tengok ikan kami pun beredar menuju semula ke kinabalu park, tujuan untuk menunggu kereta yang rent a car nk tukar, kalau dia datang cepat dapat la pi ke ladang lembu ternakan kundasang, tunggu punya tunggu hampir sejam, kami pun beredar dan berjanji tukar kereta semasa dalam perjalanan, dia pun bagi plate no. Kalau jumpa selisih di tengah jalan boleh lah tukar kereta, senasa di kinabalu park sempat rakam gambar untuk kenangan, kinabalu park adalah tempat point pertama pendaki2 gunung kinabalu bermula. Kerana ia kaki gunung, memang sejuk kat situ. Kaknab sempat merakam gambar untuk kenangan.












Dalam perjalanan turun memuju ke bandar kinabalu, dalam perjalanan memang berselisih dengan kereta yang hendak ditukar, lega dapat kereta yang agak elok sikit, kereya mula pun mmg elok juga cuma tak berdaya naik bukit, sewa mahal.
Perjalanan menuju ke bandar kinabalu memang bengkang bengkok sepanjang masa dari kundasang, siapa yang yidal tidak tahan dinasihat bawa beg plastik kalau kalau termuntah kerana pening.

No comments:

Post a Comment